петък, 16 юни 2017 г.

От училище

Учениците ми имат мисия - трябва да подготвят роботите си за битка с извънземни. Да, не звучи много нормално, но това му е хубавото. Както и да ги гледам щастливи и безгрижни. Погълнати от работа по доизкусуряване на „оръжията” от картон на роботите им, целите омазани в лепило и планове за покоряване на бъдещето, те се смееха и твориха, както само те си знаят. Да, обаче две деца стояха отстрани и се замеряха с нещо. Подвикнах им защо не работят, а те спряха и ми показаха, че мятат като шурикени картонени сърца. Погледнах ги въпросително, а едното дете ми каза право в очите, с цялата сериозност, която повелява на един десетгодишен мечтател: „Любовта е най-силното оръжие!”. Така ме затапи, че два часа по-късно, аз все още мисля за това и гледам в една точка с празен поглед. Благодаря за вниманието!

Няма коментари:

Публикуване на коментар